業務内容 |
運用型デジタル広告の運用(広告設計・入稿・設定、最適化、レポーティング、効果検証等)
Operation and management of auction-based digital ads (plan, trafficking, set up, optimization, analysis etc.)
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応募条件 |
・PPT(基本レベル)、Excelスキル(Vlookup、SUMIFS、IF、ピボット)
PowerPoint (foundamental level), Excel (vlookup, sumifs, if, pivot etc.)
・数字・データを扱ったり、分析することに関心のある方
Interested in analyzing numbers and data
・業界経験2年以上
Industry experience 2 years or above
・運用型デジタル広告の基礎知識/成果改善実績
Fundamental knowledge in auction-based digital advertising / Experience in improving campaign performance based on results
・主要メディア(Yahoo、Google、Youtube、facebook等)の広告プラットフォームの取り扱い
Experience in major online advertising platforms (e.g. Yahoo Japan, Google, YouTube, Facebook etc.)
・アクセス解析の実務経験(Google Analytics / Adobe Analytics等)
Experience in web analysis (e.g. Google Analyics, Adobe Analytics etc.)
・デジタルメディア全般の知識(純広告、アフィリエイト、ソーシャルメディア等)
General knowledge on various online digital media (direct buy / reservation-based ads, affiliates, social media etc.)
・デジタル広告の運用・入札・管理ツール(Doubleclick、Kenshoo等)の取り扱い
Experience in the use of ad operation / bidding & optimization / management tools (DoubleClick, Kenshoo etc.)
第三者配信ツール(Doubleclick、ADEBiS等)に関する知識
Knowledge on 3rd party tracking tools (e.g. DoubleClick, ADEBiS etc.)
・各種タグのマネジメント
Experience in tag management
・英語がビジネスレベル以上(TOEIC 800~ / 英検準1級~ / IELTS 6.0~ 以上)
Business English level or above (TOEIC 800 / Eiken Pre-1 / IELTS 6.0 or above)
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